Zostań prelegentem

Kto może zostać prelegentem?

Targi to świetna okazja, aby podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Do wygłoszenia prelekcji zapraszamy osoby, którym nie są obce problemy branży drzewnej. Na naszej scenie mogą zaprezentować się m.in. firmy, które wdrożyły u siebie innowacyjne rozwiązania zwiększające efektywność produkcji albo oferujące nowoczesne maszyny oraz urządzenia wydajne i jednocześnie ekologiczne.

My zapewniamy wszystkie niezbędne materiały do wygłoszenia prezentacji, Ty dzielisz się wiedzą i pomysłami. Wspólnie możemy zainspirować innych do działania!

Korzyści z wygłoszenia prezentacji

  • Rozpoznawalność firmy

    Na targach będzie wiele wystawiających się przedsiębiorstw, a jeszcze więcej odwiedzających. Jak zainteresować potencjalnych klientów i partnerów biznesowych? Oczywiście można postawić na reklamę – mamy szeroką ofertę działań promocyjnych. Jednak prawie godzinna prezentacja na scenie głównej zlokalizowanej w przestrzeni wystawienniczej umożliwi każdemu zapoznanie się z tym, co oferuje Twoje przedsiębiorstwo.
    Prelekcja to dobra okazja na przedstawienie misji i celów firmy, a tym samym zaciekawienie odbiorców i skłonienie ich do zapoznania się z ofertą.

  • Promocja produktu / usługi

    W targach uczestniczą osoby zainteresowane nowinkami technologicznymi. Aby nie wypaść z rynku, trzeba iść z duchem czasu. Jednak, jak wybrać odpowiednie rozwiązania? Tutaj z pomocą przychodzi właśnie prezentacja na scenie głównej. Dajemy możliwość pokazania sprzętu bądź rozwiązań technologicznych, jakie oferuje dana firma. Tysiące osób, które przemieszczają się po hali wystawienniczej, będą miały okazje, aby przystanąć i zapoznać się z oferowanym asortymentem. Opowiedz, jak Twój produkt albo usługa działa i jakie są z tego korzyści i przyciągnij nowych partnerów oraz kontrahentów.

  • Zaprezentowanie się szerszemu gronu jako ekspert

    Zaufanie w biznesie, szczególnie w tak trudnych czasach jak obecnie, to duża wartość. Osoby chętnie dzielące się wiedzą i doświadczeniem, najczęściej wzbudzają zaufanie. Wiesz, jak rozwiązać problemy z recyklingiem albo brakiem pracowników? A może Twoja firma znalazła nowe rynki zbytu lub wie, jak zdobyć dotacje na rozwój działalności? Opowiedz o tym i daj się poznać jako praktyk i specjalista.
    Co więcej, prelekcja na targach to doskonałe działanie marketingowe – firma dobrze prosperująca na rynku, której pracownicy to wysokiej klasy eksperci, z pewnością przyciągnie kontrahentów.

  • Możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych

    Stoiska wystawiennicze mają ograniczoną przestrzeń, przez co zwykle udaje się jednocześnie spokojnie porozmawiać z jednym, góra dwoma zainteresowanymi firmami. Gdy pracownicy są zajęci rozmową, reszta zwiedzających po prostu przechodzi obok stoiska, mało kto ma czas na zatrzymanie się i poczekanie, aż będzie możliwość spotkania.
    Prelekcja daje szansę zaprezentowania firmy albo produktów szerokiemu gronu zainteresowanych. Jej forma zapewnia możliwość zadawania pytań i uzyskania niemalże natychmiastowej odpowiedzi. W ten sposób łatwo i skutecznie przekonasz do siebie potencjalnych kontrahentów i nawiążesz realne kontakty biznesowe.